Identidade corporativa Megajump
Cliente
Megajump
Data do proxecto
Unha identidade corporativa non é solamente unha marca, se non cómo se presenta, cómo se envolve e cómo se desenvolve. Para Megajump fixen moitas cousas, pero despois do deseño de marca veu o deseño da identidade corporativa (non ten moito sentido facer unha cousa sen a outra).

Deseñaronse todo tipo de elementos de señalización: catenarias para a delimitación de zonas e tránsitos, cartelería situacional e de información, rotulación, interior e exterior mediante aplicación da marca en diferentes materiais, merchandising... e con PF1 interiorismo se deu forma á decoración interior.

Creo que mención aparte merecen o deseño das sudaderas e a ropa de personal que non se centrou na marca se non no espírito urbán de Megajump sendo prendas perfectamente funcionais fora do recinto e cun mínimo detalle de marca na etiqueta textil. Quedaron estupendas.

En Megajump conseguimos que cuando viras saltar, entraras nun mundo Megajump en donde todo era coherente ás cores, tipografías e formas.
Imaxe 1
Imaxe 2
Imaxe 3
Imaxe 4
Imaxe 5
Imaxe 6