Diseño identidad, packaging y aplicaciones para sector alimentación
Cliente
Tata, alimentos con historia
Data do proxecto
Tata ofrece alimentos para coidar a túa saúde e benestar sen descoidar o do planeta.

Buscamos transmitir equilibrio e coherencia. Polo tanto, partimos da a para deconstruíla e crear un símbolo. Poñer a filosofía tata no centro da marca. Coa paleta de cores conseguimos mostrar o toque alegre e fresco. O verde escuro dá elegancia e contrasta perfectamente co resto de tons escollidos. Ademais, no caso dos envases, a cor axúdanos a diferenciar entre superalimentos (violeta), especias (amarelo) e batidos verdes (verde).

Durante o proceso de deseño tomamos decisións que nos axudan a reducir a pegada ecolóxica do proxecto:
- Utilizamos papeis reciclados con textura que nos aportan un toque extra de proximidade.
- Decidimos utilizar unha única etiqueta para o fronte e o reverso, aforrando materiais e dándolle un toque diferente.
- O lote e a data de caducidade están selados en lugar de impresos na propia etiqueta, para non perder unha soa.
- O kit de degustación é reutilizable, polo que unha vez probados os produtos na tenda, esterilizano e poden devolvelo a outra tenda.
Imaxe 1
Imaxe 2
Imaxe 3
Imaxe 4