Campus Innova
Cliente
Universidade da Coruña
Data do proxecto
Innovación dixital, tecnolóxica e humanística: A Universidade da Coruña, consciente da repercusión e impacto da innovación no crecemento económico e no desenvolvemento empresarial, solicitounos a creación dunha nova marca para o Campus Innova, un novo proxecto que pretende converter a Universidade. da Coruña nun referente na transferencia de coñecemento ás empresas e á sociedade no ámbito da innovación.
A unión: Os gráficos representan os valores máis diferenciadores de Campus Innova: a transferencia e o fluxo de información dos investigadores ás empresas e/ou á sociedade, construíndo unha imaxe máis atractiva, moderna e compacta.
Para recoller os elementos proponse unha estrutura cadrada, que outorga á identidade máis presenza visual tanto positiva como negativamente, converténdoa nun conxunto máis potente e equilibrado.
A unión: Os gráficos representan os valores máis diferenciadores de Campus Innova: a transferencia e o fluxo de información dos investigadores ás empresas e/ou á sociedade, construíndo unha imaxe máis atractiva, moderna e compacta.
Para recoller os elementos proponse unha estrutura cadrada, que outorga á identidade máis presenza visual tanto positiva como negativamente, converténdoa nun conxunto máis potente e equilibrado.