Redeseño imaxe +cocina
Cliente
Bubot Media
Data do proxecto
Redeseño de imaxe gráfica. A evolución sen perder esencia.
« +COCINA é a marca internacional que representa a unha organización profesional especializada no desenvolvemento de proxectos de fogar e cociña a medida do cliente, sexa consumidor final ou profesional, e empresas do sector inmobiliario.»
A implantación dun novo espazo de venta en Marbella supón un antes e un despois para a empresa, dando pe a un proceso de actualización e revisión que comezará pola súa marca gráfica.
<b>Antecedentes</b>
Analizamos a evolución da súa marca gráfica anterior para detectar algunhas das deficiencias e fortalezas arrastradas ao longo da súa historia.
<b>Obxectivos do redeseño</b>
· Mellorar a percepción da marca introducindo os atributos necesarios para presentarse ante un novo cliente «smart», con maior capacidade de gasto e máis exixente na busca das mellores calidades para o seu fogar.
· Gañar reputación entre as demáis firmas do sector.
· Realizar as actualizacións gráficas de maneira comedida, sen perder a esencia ni os valores actuais da marca.
« +COCINA é a marca internacional que representa a unha organización profesional especializada no desenvolvemento de proxectos de fogar e cociña a medida do cliente, sexa consumidor final ou profesional, e empresas do sector inmobiliario.»
A implantación dun novo espazo de venta en Marbella supón un antes e un despois para a empresa, dando pe a un proceso de actualización e revisión que comezará pola súa marca gráfica.
<b>Antecedentes</b>
Analizamos a evolución da súa marca gráfica anterior para detectar algunhas das deficiencias e fortalezas arrastradas ao longo da súa historia.
<b>Obxectivos do redeseño</b>
· Mellorar a percepción da marca introducindo os atributos necesarios para presentarse ante un novo cliente «smart», con maior capacidade de gasto e máis exixente na busca das mellores calidades para o seu fogar.
· Gañar reputación entre as demáis firmas do sector.
· Realizar as actualizacións gráficas de maneira comedida, sen perder a esencia ni os valores actuais da marca.